
Festival haqida
TAF!25 yettinchi Toshkent reklama festivali – O‘zbekiston reklama sohasidagi eng yirik xalqaro voqea.
Xalqaro tanlov dunyoning barcha mamlakatlaridan arizalar qabul qiladi.
Har yili festival biznes egalari, CEO, marketing va reklama rahbarlari, agentliklar mutaxassislari, xalqaro ekspertlar, fikr yetakchilari va reklama olamidagi so‘ngi trendlar, vositalar va texnologiyalar bilan qadam-baqadam yurishga intiluvchi barchani bitta maydonda jamlaydi.
TAF!25 — bu biznesni rivojlantirish uchun qimmatli bilimlar olish, eng yaxshi keyslardan ilhomlanish va ijodiy hamda professional muloqot muhitida foydali aloqalar o‘rnatish imkoniyatidir.
Festivalda sizni nima kutmoqda?
TAF!25 kreativlik va samaradorlik tanlovi
“2024-yil reklamasi” ko‘rgazmasi
Xalqaro reklama konferensiyasi
G‘oliblarni taqdirlash marosimi.
Atmosferaga sho'ng'ing TAF!25
TAF!25
Tanlovi
TAF!25 samaradorlik va kreativ xalqaro tanlovi dunyoning barcha mamlakatlaridan arizalarni qabul qiladi va 2024-2025-yillar uchun eng yaxshi kreativ loyihalarni aniqlaydi

Tanlov nominatsiyalari
10 nominatsiyalar
Ulkan natijalar ko‘rsatgan brendni joriy etganlik yoki qayta joriy etganlik uchun.
Uzoq vaqt davomida barqaror va o‘lchashga qobil natijalarni ta’minlagan kampaniyalar uchun.
Qisqa muddatda maksimal ta’sirga erishgan kampaniyalar.
Cheklangan byudjetdan samarali foydalanib yuksak natijalarga erishganlik uchun.
Salmoqli natijalarga erishish uchun madaniy xususiyatlar va mahalliy kodlardan foydalanilgan kampaniyalar.
Biznes-auditoriyaga yo‘naltirilgan tadbirlardagi innovatsiyalar va samaradorlik uchun mukofot.
Iste’molchilarga yo‘naltirilgan tadbirlardagi ulkan natijalar e’tirofi.
Voqea yoki tadbirdan maqsadlarga erishishning asosiy vositasi sifatida foydalanilgan kampaniyalar.
Ta’sir ko‘rsatish va natijaviylikning yuksak darajasini namoyish etgan PR-kampaniyalar uchun mukofot.
Inflyuenserlar bilan ishlashni integratsiyalagan va sezilarli biznes-natijalarga erishgan kampaniyalar.
3 nominatsiyalar
Turli kanallarda kreativ g‘oyalarning tahsinga sazovor integratsiyasi uchun.
Minimal xarajatda muvaffaqiyatli chiqqan ko‘pkanalli kampaniya uchun.
Kampaniyani ishlab chiqishda va amalga oshirishdagi strategik yondashuv uchun.
5 nominatsiyalar
Videoreklama uchun tahsinga sazovor konsepsiya va ssenariy uchun.
Reklama videoroliklari prodakshenidagi mahorat uchun.
Bosma reklama va tashqi mediadagi kreativ yechimlar uchun.
Nostandart tashqi reklamadagi innovatsiya uchun.
Tahsinga sazovor audioreklama loyihalari, jumladan radio va podkastlar uchun.
5 nominatsiyalar
Brend qadriyatlarini aks ettiruvchi yangi aydentikani yaratganlik uchun.
Mavjud vizual o‘ziga xoslikni muvaffaqiyatli yangilaganlik uchun.
Qadoq dizaynidagi kreativ va funksional yechimlar uchun.
Brend qabul qilinishini kuchaytiruvchi vizual konsepsiyalar uchun.
Noyob foydalanuvchi tajribasini yaratuvchi interaktiv va raqamli yechimlar uchun.
3 nominatsiyalar
Ijtimoiy muammolarni hal etishga xizmat qiluvchi loyihalar uchun.
Brendning ekologik, ijtimoiy va boshqaruvchilik tashabbuslarini ilgarilatganlik uchun.
PR orqali ijtimoiy mas'uliyatni ta’kidlab ko‘rsatuvchi kampaniyalar uchun.
2 nominatsiyalar
Innovatsion raqamli kampaniyalar va interaktiv media uchun.
Ijtimoiy tarmoqlar va inflyuenserlar bilan ishlashni integratsiyalovchi muvaffaqiyatli kampaniyalar uchun.
3 nominatsiyalar
Maksimal natijali media-kampaniyalarni strategik rejalashtirganlik uchun.
Bir necha media-kanaldan uyg‘unlikda foydalanganlik uchun.
Bitta tanlangan mediadan kreativ foydalanganlik uchun.
3 nominatsiyalar
PR va boshqa kommunikatsion vositalar integratsiyasi uchun.
Obro‘ni, jumladan inqirozli vaziyatlarni boshqarish bo‘yicha tahsinga sazovor kampaniyalar uchun.
PR-strategiyalardan foydalanilgan muvaffaqiyatli tadbirlar uchun.
1 nominatsiya
Buyurtmachisiz konseptual ishlar yoki amalga oshmagan keyslar
Tanlovining taqvimi
01
Arizalar qabuli
- 12 iyundan
- 2025 yil
02
Arizalar qabulining yakunlanishi
- 2 sentyabr
- 2025 yil
03
Short-listni tanlash
- 8 sentyabrdan - 15 sentyabrgacha
- 2025 yil
04
G‘oliblarni aniqlash
- 17 sentyabrdan - 25 sentyabrgacha
- 2025 yil
05
Taqdirlash marosimi
- 11 oktyabr
- 2025 yil
Xalqaro Hakamlar hay'ati
Marketing & Creative effectiveness
Creative
Branding & Design
Digital, Media, PR & ESG
Shortlist Hakamlar hay’ati
TAF!25 konferensiyasi
TAF!25 xalqaro reklama konferensiyasi – bu marketing va reklama sohasidagi yetakchi xalqaro va mahalliy ekspertlar chiqishlarini o‘z ichiga olgan ta'lim platformasidir. Qatnashchilarni dolzarb keyslar, tarpmoq trendlarining tahlili va netvorking uchun samarali imkoniyatlar kutadi. Konferensiya biznes egalari va rahbarlariga, reklama va marketing agentliklari xodimlariga, marketing, reklama va PR bo‘yicha direktorlar va mutaxassislarga, shuningdk yirik kompaniyalar vakillariga mo‘ljallangan.

- 11
- oktyabr
- 50+
- spikerlar
- 4
- zal
- 7
- seksiya
Anhor parki kartingi
TAF!25 konferensiyasi seksiyalari
Qatnashchi paketiga nima kiradi?
7 ta yo‘nalishda 50+ spiker chiqishi
Konferensiyadagi barcha spikerlar chiqishlarining video-yozuvi
Telegram'da chat
“Yil reklamasi” ko‘rgazmasiga tashrif
TAF!25 tanlovi taqdirlash marosimi
Narxi: 350 000 so'm
TAF!25 konferensiyasi seksiyalari kuratorlari

Feygin Leonid
DDVB katta hamkori
Seksiya: Branding/Design

Kim Igor
Wunder Digital Agency Uzbekistan bosh direktori
Seksiya: Digital communications

Lixtman Aleksander
ITCOMMS PR agentligi asoschisi
Seksiya: PR

Ponomarev Maksim
Mads, friends Moscow asoschisi
Seksiya: Education

Saadiy Temur
MA’NO Branding agentligi bosh direktori/dizayn direktori
Seksiya: Impact Session

Seitniyazov Alisher
DBLA Production Studio asoschilaridan biri, ijodiy prodyuser, ssenariy muallifi va rejissyor
Seksiya: Creative/Craft

Sharapov Otabek
605 Agency Bosh direktori
Seksiya: Local Opportunities

Uskembayev Asxat
Qozog‘iston, Qirg‘iziston, O‘zbekistondagi Kann sherlari xalqaro ijodiyot festivalining eksklyuziv rasmiy vakili
Seksiya: Impact Session
Qanday qilib TAF!25 spikeri bo‘lish mumkin?
“Tashkent International Advertising Festival” doirasidagi xalqaro reklama konferensiyasi - bu fikrlar yetakchilari, tarmoq professionallari va vizionerlar o'z g'oyalari, keyslari va kelajak strategiyalari bilan o'rtoqlashuvchi noyob platformadir. Festival tashkilotchilari Digital, PR, Education, Creative, Branding va Local Opportunities seksiyalarida qatnashchilarni ruhlantira oladigan, o'qitib, amaliy qiymat taqdim eta oladigan spikerlarni taklif etadilar.
Spiker sifatida qatnashishga nomzodlar o'z sohasida tasdiqlangan ekspertlik salohiyatiga: loyihalardagi tajriba, muvaffaqiyatli kampaniyalar yoki industriyaning dolzarb masalalariga o'z qarashlariga ega bo'lishlari lozim. Biz uchun chiqish kontenti dolzarb, noyob va amaliy ahamiyatga ega bo'lishi lozim.
Agar sizda professional hamjamiyat bilan baham ko'rishga munosib tadqiqot, trend, vositalar yoki ruhlantiruvchi keyslar mavjud bo'lsa, Tashkiliy qo'mita va seksiyalar kuratorlari nomzodingizni ko'rib chiqishdan mamnun bo'ladilar.
Spiker anketasini to'ldiring va mintaqadagi va undan tashqaridagi reklama industriyasi rivojiga hissa qo'shish uchun TAF!25ning bir qismiga aylaning.
Spiker anketasi“Yil reklamasi”
ko‘rgazmasi
Ko'rgazma formati xalqaro forum bilan birgalikda tan olinishini oshirish, yangi mijozlar va tarmoqni jalb qilish uchun noyob imkoniyatdir.
Ko‘rgazmasining qatnashchilari
FESTIVAL TASHKILIY QO‘MITASI

Asxat Uskembayev
Festival kuratori.
Qozog‘iston, Qirg‘iziston, O‘zbekistondagi Kann sherlari xalqaro ijodiyot festivalining eksklyuziv rasmiy vakili

Temur Sa’diy
Festival kuratori.
MA’NO Brending bosh direktori/dizayn direktori

Mirzaahmedov Diyor
O‘zbekiston Marketing uyushmasi boshqaruvi raisi

Usmonova Malikа
O‘zbekiston Marketing uyushmasi ijrochi direktori

Azimova Nilufar
O‘zbekiston Marketing uyushmasi bo‘lim boshlig‘i

Baudin Mehrigul
O‘zbekiston Marketing uyushmasi loyiha menejeri

Irgasheva Sabinа
O‘zbekiston Marketing uyushmasi loyiha menejeri

Irgasheva Sevarа
O‘zbekiston Marketing uyushmasi loyiha menejeri

Saidova Madinа
O‘zbekiston Marketing uyushmasi loyiha menejeri

Umirova Farida
O‘zbekiston Marketing uyushmasi ma’lumotlar bo‘yicha mutaxassisi

Urunbayeva Kаmila
O‘zbekiston Marketing uyushmasining kontent bo‘yicha direktori